2011. október 23., vasárnap

A betörő, akit szekrénybe zártak - Jelenlegi ára: 1 840 Ft


A betörő, akit szekrénybe zártak
Mi baj lehet abból, ha az ember elmegy fogorvoshoz? Bernie Rhodenbarr szerint semmi. Aztán amikor a fogorvosi székben ül, pár apróságra derül fény. Egy: a fogszuvasodás őt sem kerülte el. Kettő: a fogorvosa egy ronda váláson van túl. Három: a fogorvos tudja, hogy Bernie betörő. És ha az ember egy fogorvosi székben ül, nincs abban a helyzetben, hogy nemet mondjon. A feladat egyszerű: Bernie-nek be kell törnie az exfeleséghez, ki kell pakolnia a lakást, majd nyomtalanul el kell tűnnie. Eleinte minden jól megy, de az exfeleség váratlanul betoppan, így Bernie a szekrényben keres menedéket. Amikor végre kiszabadul, még több apróságra derül fény. Egy: az exfeleséget valaki leszúrta. Kettő: a szajrét tartalmazó táskát a gyilkos magával vitte. Három: ha nem vigyáz, megint egy gyilkosság gyanúsítottja lesz. Bernie nyomozni kezd, sarkában ott vannak a zsaruk, akad egy csinos segítője, és minden jól haladna, ha Bernie tisztában lett volna az olívaolaj különös hatásával...
Részlet a könyvből: "A középső alatt tisztán el tudtam olvasni: Grabow. Minden flanctól mentesen egy papírdarabra írták fel a nevét. A jelek szerint a lakás a másodikon volt. Odanyúltam a csengőhöz, de félúton megállt a kezem a levegőben. Azt kívántam, bárcsak fel tudtam volna hívni. Még a zsebem is tele volt tízcentesekkel. Csak egy telefonba került volna kideríteni, otthon van-e valaki. A felesége, ő maga, esetleg Craig Sheldrake. Ő manapság csupa olyan telefont vett fel, amiket nem kellett volna. De erre nem akartam gondolni. Miután meghallottam a hangját Jillian telefonjában, fogtam egy taxit, és útközben igyekeztem nem gondolni rá. Ha nem figyelek, akkor azon tűnődtem volna, hogy miért az asszisztense lakásában van a börtön helyett, és mióta eresztenek csak úgy szabadon gyilkossággal megvádolt fogorvosokat. Az egy dolog, ha óvadk ellenében, de mi van, ha ejtették a vádakat? Mert akkor a rendőröknek kell találniuk egy gyilkost Craig helyett. Na, erre nem akartam gondolni. Megnyomtam Grabow csengőjét. Semmi sem történt. Megnyomtam megint. Elgondolkozva a zárra néztem, és megérintettem a zsebemben lapuló elmés kis szerszámokat. "
SZERZŐ: Lawrence Block
KIADÓ: Agave Könyvek
KIADÁSI ÉV: 2005
OLDALSZÁM: 184
Szállítási és fizetési információk
Személyesen áthevetőek könyveink (kizárólag) Budapesten a Klinikák metrómegálló közelében található átvételi pontunkon!
Minden hétköznap 8: 00-tól 20: 00-ig.
Általában 3-5 nap az átfutási ideje, amíg az általad rendelt könyvek megérkeznek az átvetéli pontba, melyről automatikus üzenetet küldünk a számodra. Ha még azelőtt látogatsz el az átvételi pontba, hogy ezt az értesítést megkaptad volna, akkor kicsit csalódott leszel...
Ezt elkerülendő nagyon kérlek soha, ismétlem soha ne próbáld átvenni a könyvet, amíg nem kaptál erről értesítést. Ez a köztünk lévő jó viszony megtartása szempontjából is kifejezetten javasolt.
A könyveinket változatlanul megkaphatod postai úton (előreutalással), vagy futárszolgalát segítségével (előreutalással, vagy utánvéttel).
A könyveinkre kiszabott szállítási díjak egységesek, nem függnek az adott könyv méretétől, vagy a könyvek darabszámától.
2 darab, vagy több termék rendelése esetén a szállítási költség nem változik.
Vagyis bármekkora rendelést is adsz le, mindig csak a Szállítási és garanciális feltételek fül alatt meghatározott díjat kell fizetned.
Más szállítási módot nem vállalunk, a megadott áraktól nem áll módunkban eltérni.
Szállítási és fizetés módja
Ajánlott levélként előreutalás után: 870 Ft
Futárszolgálat előreutalással: 750 Ft
Futárszolgálat utánvéttel: 890 Ft
Személyes átvétel: 0 Ft
Minden termékünk új és olvasatlan.
Tekintsd meg összes könyvünket itt! >>



Jelenlegi ára: 1 840 Ft

Az aukció vége: 2011-10-29 01:05
. A betörő, akit szekrénybe zártak - Jelenlegi ára: 1 840 Ft